вівторок, 29 вересня 2015 р.

Моя мрія або набір у Дк

Привіт,хочу попробуватись у ДК Lesia Zgharda.Чому мрія?А тому що Lesia Zgharda це український виробник якісних і класних товарів від яких я шаленію і купляю щоразу коли появляються гроші.
Чому я хочу попасти у дизайн команду,тому що завши коли я переглядав блог цього виробника із роботами дизайнерів,я розумів що в цій команці працюють творчі ,якраві люди з неймовірними емоціями і вміннями,а ще дуже класно знати що ти працюєш з матеріалами українського виробника.Кожен наступний резіз для мене як свято,затимувавши подих з посмішкою на обличі я розглядаю ці неймовірні чуда-ось що означає любов до справи,коли людина працює щоб інші радувались теж.Дякую вам Lesia Zgharda.
ну і тепер мої роботи



і листівочка

моя вінтажна любов

і звісно вишивка..








Надіюсь мені пощастить,і дякую вам Lesia Zgharda що даєте можливість надихатися і творити разом з вами...

1 коментар:

  1. Ігор, чудові роботи! Вінтажна листівка бомбезна! Дякую, за участь в наборі блогу ТМ Lesia Zgharda! Удачі!

    ВідповістиВидалити